SZ-25
Valmistusnumero 2928
- 13.8.1940 saapui Suomeen
- 16.8.1940 varastoitiin varikolle
- 10.9.1943 luovutettiin Lentosotakoululle
- 20.4.1944 VL Tuisku TU-175 ajoi päälle
- 4.6.1944 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle korjattavaksi
- 23.8.1945 luovutettiin Koelaivueelle
- 5.8.1948 luovutettiin Lentosotakoululle
- 17.7.1951 luovutettiin Lentorykmentti 2:lle
- 27.11.1952 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjaukseen
- 13.7.1953 luovutettiin Ilmasotakoululle
- 15.6.1954 sai moottorihäiriön, jonka seurauksena teki pakkolaskun pellolle Ilmajoella ja meni ympäri. Kersantti A. Hyytinen selviytyi vammoitta.
- 14.10.1954 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle
- 4.7.1955 luovutettiin Ilmasotakoululle
- 27.7.1955 luovutettiin 3. lennostolle
- 18.8.1955 luovutettiin Ilmasotakoululle
- 3.4.1956 luovutettiin 2. lennostolle
- 12.5.1956 luovutettiin Ilmasotakoululle
- 7.5.1957 luovutettiin Karjalan Lennostolle
- 23.9.1957 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjaukseen
- 3.5.1958 luovutettiin Ilmasotakoululle
- 27.4.1959 luovutettiin Hämeen Lennostolle
- 17.7.1959 luovutettiin Yhteyslentueelle
- 17.5.1960 luovutettiin Koelentueelle
- 30.8.1960 viimeinen lento
- 3.11.1960 poistettiin
- 7.11.1960 päätettiin luovuttaa Sotamuseolle museoitavaksi
- Kesällä 2015 otettiin entisöitäväksi Ilmailumuseoyhdistyksen Tiistaikerhoon
- 15.9.2016 koottiin vitriiniin Kauhavan Lentokonepuistoon.
Koko lentoaika 3 434 tuntia 20 minuuttia. Toisen lähteen mukaan 3 339 tuntia 45 minuuttia.