Suomen ilmailumuseot

Suomessa on kaikkiaan kuusi ilmailumuseota sekä satoja museolentokoneita. Tämän sivuston tarkoituksena on helpottaa museokävijöitä ja ilmailuhistorian harrastajia löytämään ilmailumuseot ja museolentokoneet. Julkaisemme myös näitä koskevia uutisia.

Sivustoa ylläpitää Ilmailumuseoyhdistys ry.

Finnish Aviation Museums

There are six aviation museums and hundreds of historical aircraft in Finland. The purpose of this web pages is help museum visitors and aviation history enthusiast to find Finnish aviation museums and historical aircraft. We publish news concerning these museums and aircraft, too.

Web pages are maintained by Aviation Museum Society, Finland.

Uutiset

Club Renault de Finlande vierailee Caravelle III:lla la 13.7. klo 14-16 | Club Renault de Finlande meets the Caravelle III on Saturday July 13th (05.07.2024)
Club Renault de Finlande ry täyttää 40 vuotta 2024 ja järjestää Grand Tour de Renault -kiertoajelun. Se alkaa 13.7. Turusta ja kulkee Helsingin, Mikkelin, Jyväskylän..

Vesivehmaan huoltosuojan kunnostukseen 4 000 euroa | Vesivehmaa's hangar renovation got 4 000 euros donation (19.04.2024)