VI-17
I sarjan 15.
- 11.10.1939 ensilento
- 18.10.1939 luovutettiin Ilmasotakoululle
- 16.4.1940 kaartoi matalalla ja sakkasi metsään Kauhavalla. Ohjaaja lentosotamies U. Lehto loukkaantui.
- 2.5.1940 luovutettiin Valtion Lentokonetehtaalle
- 15.7.1940 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle korjattavaksi
- 8.7.1941 luovutettiin Lentosotakoululle
- 20.11.1943 luovutettiin Mekaanikkokoululle huoltoon
- 5.5.1944 luovutettiin Pommituslentolaivue 48:lle
- 27.11.1944 luovutettiin Lentosotakoululle
- 27.11.1944 matkalennolla Kemistä Kauhavalle polttoaine loppui ja pakkolaskussa Härmässä kynnöspellolle laskuteline murtui. Ohjaaja lentomestari V. Porvari selviytyi vammoitta.
- 22.9.1945 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjattavaksi
- 11.9.1947 luovutettiin Hävittäjälentolaivue 31:lle
- 15.2.1948 arvioi ohjaaja laskuharjoituksessa korkeuden väärin ja kone suistui Jaalassa mahalleen. Ohjaaja majuri V. Karu selviytyi vammoitta.
- 28.10.1948 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle korjattavaksi
- 14.9.1949 luovutettiin Lentosotakoululle
- 22.3.1952 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjattavaksi
- 19.1.1953 luovutettiin Ilmasotakoululle
- 3.5.1955 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjattavaksi
- 12.10.1956 luovutettiin Ilmasotakoululle
- 8.5.1957 luovutettiin Karjalan Lennostolle
- 8.2.1958 luovutettiin Yhteyslentueelle
- 23.3.1959 luovutettiin varikolle
- 31.5.1960 myytiin
- rekisteröitiin siviilirekisteriin tunnuksella OH-VIF
Lentoaika sotilaskäytössä 4 435 tuntia 50 minuuttia.