VI-17

I sarjan 15.

  • 11.10.1939 ensilento
  • 18.10.1939 luovutettiin Ilmasotakoululle
  • 16.4.1940 kaartoi matalalla ja sakkasi metsään Kauhavalla. Ohjaaja lentosotamies U. Lehto loukkaantui.
  • 2.5.1940 luovutettiin Valtion Lentokonetehtaalle
  • 15.7.1940 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle korjattavaksi
  • 8.7.1941 luovutettiin Lentosotakoululle
  • 20.11.1943 luovutettiin Mekaanikkokoululle huoltoon
  • 5.5.1944 luovutettiin Pommituslentolaivue 48:lle
  • 27.11.1944 luovutettiin Lentosotakoululle
  • 27.11.1944 matkalennolla Kemistä Kauhavalle polttoaine loppui ja pakkolaskussa Härmässä kynnöspellolle laskuteline murtui. Ohjaaja lentomestari V. Porvari selviytyi vammoitta.
  • 22.9.1945 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjattavaksi
  • 11.9.1947 luovutettiin Hävittäjälentolaivue 31:lle
  • 15.2.1948 arvioi ohjaaja laskuharjoituksessa korkeuden väärin ja kone suistui Jaalassa mahalleen. Ohjaaja majuri V. Karu selviytyi vammoitta.
  • 28.10.1948 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle korjattavaksi
  • 14.9.1949 luovutettiin Lentosotakoululle
  • 22.3.1952 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjattavaksi
  • 19.1.1953 luovutettiin Ilmasotakoululle
  • 3.5.1955 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjattavaksi
  • 12.10.1956 luovutettiin Ilmasotakoululle
  • 8.5.1957 luovutettiin Karjalan Lennostolle
  • 8.2.1958 luovutettiin Yhteyslentueelle
  • 23.3.1959 luovutettiin varikolle
  • 31.5.1960 myytiin
  • rekisteröitiin siviilirekisteriin tunnuksella OH-VIF

Lentoaika sotilaskäytössä 4 435 tuntia 50 minuuttia.