SZ-25

Valmistusnumero 2928

  • 13.8.1940 saapui Suomeen
  • 16.8.1940 varastoitiin varikolle
  • 10.9.1943 luovutettiin Lentosotakoululle
  • 20.4.1944 VL Tuisku TU-175 ajoi päälle
  • 4.6.1944 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle korjattavaksi
  • 23.8.1945 luovutettiin Koelaivueelle
  • 5.8.1948 luovutettiin Lentosotakoululle
  • 17.7.1951 luovutettiin Lentorykmentti 2:lle
  • 27.11.1952 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjaukseen
  • 13.7.1953 luovutettiin Ilmasotakoululle
  • 15.6.1954 sai moottorihäiriön, jonka seurauksena teki pakkolaskun pellolle Ilmajoella ja meni ympäri. Kersantti A. Hyytinen selviytyi vammoitta.
  • 14.10.1954 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle
  • 4.7.1955 luovutettiin Ilmasotakoululle
  • 27.7.1955 luovutettiin 3. lennostolle
  • 18.8.1955 luovutettiin Ilmasotakoululle
  • 3.4.1956 luovutettiin 2. lennostolle
  • 12.5.1956 luovutettiin Ilmasotakoululle
  • 7.5.1957 luovutettiin Karjalan Lennostolle
  • 23.9.1957 luovutettiin Veljekset Karhumäki Oy:lle peruskorjaukseen
  • 3.5.1958 luovutettiin Ilmasotakoululle
  • 27.4.1959 luovutettiin Hämeen Lennostolle
  • 17.7.1959 luovutettiin Yhteyslentueelle
  • 17.5.1960 luovutettiin Koelentueelle
  • 30.8.1960 viimeinen lento
  • 3.11.1960 poistettiin
  • 7.11.1960 päätettiin luovuttaa Sotamuseolle museoitavaksi
  • Kesällä 2015 otettiin entisöitäväksi Ilmailumuseoyhdistyksen Tiistaikerhoon
  • 15.9.2016 koottiin vitriiniin Kauhavan Lentokonepuistoon.

Koko lentoaika 3 434 tuntia 20 minuuttia. Toisen lähteen mukaan 3 339 tuntia 45 minuuttia.